Vandaag - 12:26
Met de hoge temperaturen van de komende dagen willen wij onze leden vragen extra voorzichtig te zijn op de baan. De KNLTB heeft landelijk opgeroepen om rekening te houden met de hitte en raadt intensief sporten en vrij spelen tijdens de warmste uren van de dag af.
Wij laten de verantwoordelijkheid uiteraard bij onze leden en houden het afhangbord gewoon open. Wel vragen wij iedereen verstandig om te gaan met de omstandigheden, voldoende rust te nemen, goed te hydrateren en naar het eigen lichaam te luisteren.
Twijfel je of het verantwoord is om te spelen? Kies dan voor een koeler moment op de dag of sla een keer over.
Veel speelplezier en zorg goed voor jezelf én elkaar! 🎾💧
Nieuwscategorieën
Sportlaan 43A
1431 HW Aalsmeer
40594134
Reacties